Jak to Karol jeździ rowerem

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy loraknagard.bikestats.pl

linki

Wolny piątek

Piątek, 14 maja 2010 | dodano:14.05.2010Kategoria Od 50 km do 100 km, Samotne, Opony Kenda Kwest
Km:86.00Km teren:0.00 Czas:03:25km/h:25.17
Pr. maks.:36.00Temperatura:13.0 Rower:Giant Yukon
Chciałem wyjechać wcześnie. Około 7 było ciepło, ale zanim wstałem, zjadłem śniadanie to zrobiło się zimno. Jakoś nie miałem chęci na samotną jazdę. Po 9 znowu wyszło słońce, więc ruszyłem. Spodziewałem się, że będzie padać, ale na początku się jechało dobrze. Dojechałem do Włodawy i postanowiłem wracać tą samą drogą, bo nie najlepszy dzień miałem. Jakieś 20 km przed domem zaczęło padać i to tak porządnie, że musiałem się zatrzymać na poboczu, żeby mnie jakiś samochód nie przejechał, bo niewiele było widać. Padał już prawie cały czas, ale drobniejszy. Ogólnie wycieczka fajna tylko szkoda, ze samotna

Trasa: Dubica- Wisznice- Marylin- Dołholiska- Ratajewicze- Grabówka- Mosty- Kaplonosy- Żuków- Korolówka- Włodawa- Korolówka- Żuków- Kaplonosy- Mosty- Grabówka- Ratajewicze- Dołholiska- Marylin- Wisznice- Dubica