Jak to Karol jeździ rowerem

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy loraknagard.bikestats.pl

linki

Ustawka z Robertem

Środa, 21 lipca 2010 | dodano:21.07.2010Kategoria Opony Kendy terenowe, Powyżej 100 km, W grupie
Km:115.65Km teren:5.00 Czas:05:33km/h:20.84
Pr. maks.:45.00Temperatura:33.0 Rower:Giant Yukon
Ustawiliśmy się z Robertem na wycieczkę. Spotkaliśmy się w Rossoszu. Dalej przez Romaszki dojechaliśmy do Polubicz. Znaleźliśmy dworek w Polubiczach i trochę pozwiedzaliśmy ;). Przez Paszenki dotarliśmy do Kolana, gdzie obejrzeliśmy pałac Łubieńskich i kościół. Zjechaliśmy z asfaltu, żeby dostać się do głównej drogi, która prowadziła do Kodeńca. Stamtąd ruszyliśmy do Podedwórza. Po drodze chciał do nas dołączyć pewien pan, ale chyba nie dał rady z nami jechać :P. W Mostach skierowaliśmy się na Holeszów i dalej przez Dańce dojechaliśmy do Romanowa. Zwiedziliśmy muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego i się rozstaliśmy. Ja pojechałem przez Sosnówkę (gdzie spotkałem moją koleżankę, którą pozdrawiam :D) do Wisznic. Tojarobak pojechał do Jabłecznej.

Dzięki Robert za wycieczkę. Cieszę się, że mogłem cię poznać.

Trasa: Dubica- Rossosz- Romaszki- Polubicze- Paszenki- Kolano- Holendernia- Marianówka- Lubiczyn- Kodeniec- Hołowno- Podedwórze- Mosty- Holeszów- Dańce- Romanów- Sosnówka- Rozwadówka- Wisznice- Dubica