Jak to Karol jeździ rowerem

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy loraknagard.bikestats.pl

linki

Wyścig w Jabłoniu

Niedziela, 1 sierpnia 2010 | dodano:02.08.2010Kategoria Od 50 km do 100 km, Opony Kendy terenowe, W grupie
Km:54.25Km teren:3.50 Czas:02:32km/h:21.41
Pr. maks.:35.00Temperatura:30.0 Rower:Giant Yukon
Pojechałem z Sebastianem i ciotką do Jabłonia zobaczyć III Ogólnopolski Wyścig Kolarski im. Augusta Zamoyskiego. Gdybyśmy byli wcześniej to może nawet bym wystartował z Sebastianem, ale wyścig amatorów już trwał. Zobaczyliśmy finish amatorów i start licencjonowanych kolarzy. Amatorzy mieli do przejechania 25 km, a licencjonowani kolarze w zależności od wieku 50km, 75km lub 100km.
Następnie Sebastian pojechał do Wisznic, a my udaliśmy się na przejażdżkę w okolicach Jabłonia. Trochę nie trafiliśmy w odpowiednią drogę, ale to przecież nie tragedia ;).

Trasa: Dubica- Wisznice- Horodyszcze- Jabłoń- Gęś- Rudzieniec- Radcze- Brzozowy Kąt- Woroniec- Romaszki- las- Polubicze- Dubica