Jak to Karol jeździ rowerem

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy loraknagard.bikestats.pl

linki

Czas goni

Piątek, 11 marca 2011 | dodano:11.03.2011Kategoria Opony Kendy terenowe, Samotne, Poniżej 50 km
Km:22.78Km teren:0.00 Czas:00:51km/h:26.80
Pr. maks.:35.82Temperatura:8.0 Rower:Giant Yukon
Dzisiaj był najcieplejszy dzień w tym roku. Wyszło słońce, więc trzeba było krótko. Tzn. miało być krócej, ale źle oszacowałem i wyszło to co zwykle. Wiał wiatr i czasami jak się wyjeżdżało z lasu to trochę hamowało. W Rossoszu skręciłem na Korzanówkę, a nie na Rowiny jak myślałem na początku, i przejechałem nową drogą do Polubicz. Mimo, że ta droga jest od tamtego roku to pierwszy raz nią jechałem chociaż jest tak blisko. Jakoś w tamtym sezonie się nie złożyło. Nareszcie bez rękawiczek i nauszników.

Śniegu już prawnie nie ma. Trochę tylko w rowach przy drodze Rossosz- Poubicze. Na polach stoi dużo wody. Nie jest pozamarzana, więc dobrze widać dzięki odbijającemu się słońcu. Wygląda to ładnie, ale dla rolników nie jest to takie miłe, gdy nie wiedzą kiedy uda im się tam wjechać.