Jak to Karol jeździ rowerem

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy loraknagard.bikestats.pl

linki

Piękna wiosna. Pierwszy raz w krótkich spodenkach

Niedziela, 13 marca 2011 | dodano:13.03.2011Kategoria Opony Kenda Kwest, Poniżej 50 km, Samotne
Km:44.30Km teren:0.00 Czas:01:43km/h:25.81
Pr. maks.:41.41Temperatura:12.0 Rower:Giant Yukon
Dzisiaj niedziela, więc mam trochę więcej czasu, ale też nie bez ograniczeń, bo imieniny ciotki i trzeba iść na obiad. Założyłem dresy, ale szybko wróciłem i zmieniłem na krótkie gacie. Na górze koszulka i cienka kurteczka.
Miałem nadzieję wyciągnąć Erwina, ale nie mógł jechać. Przez Łyniew dostałem się do Podedwórza. Droga pod wiatr, ale cieplutko i przyjemnie, więc dawałem radę. Chciałem zrobić postój w Podedwórzu, ale po skręceniu w stronę Jabłonia wiatr zaczął wiać w plecy i już nie było chęci na zatrzymywanie się :D. Za Podedwórzem minąłem mostek oraz tamę. Zatrzymałem się przy niej na trochę, aby ją obejrzeć.

Widok z tamy na most koło Podedwórza © loraknagard

Dalej minąłem prawdopodobnie kanał Wieprz- Krzna na którym był lód. Trochę mnie do zdziwiło, bo na wszystkich rowach już jest czysta woda, a na kanale lód. Zatrzymałem się na mostku i zrobiłem kilka zdjęć telefonem.

Skuty lodem kanał Wieprz- Krzna © loraknagard
Rower na tle zamarzniętego kanału © loraknagard

Gdy dojechałem do skrzyżowania dróg skręciłem na Paszenki, bo jest tam fajny, nowy most.
W Paszenkach dużo ludzi na ulicy. Wszyscy korzystają ze słońca. Na końcu wsi zamiast skręcić do ulicy lubelskiej pojechałem prosto, bo nie wiedziałem co tam jest. Potem droga się skończyła, więc zawróciłem. W Horodyszczu skręciłem na Polubicze, bo nie mogłem tak po prostu zakończyć tej mojej wycieczki. Koło kościoła skręciłem na główną drogę i przez Dąbrowę do domu.
Gdybym nie miał dzisiaj tego imieninowego obiadu, to pewnie dojechałbym do Rudna, a tak musiało mnie zadowolić to co przejechałem. Niestety nie widziałem żadnego żurawia, ani bociana, ale za to kilku motocyklistów :D.

Trasa: Dubica- Wisznice- Łyniew- Rusiły- Podedwórze- Paszenki- Horodyszcze- Polubicze- Dubica