Jak to Karol jeździ rowerem

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy loraknagard.bikestats.pl

linki

Najdłuższa w tym roku

Niedziela, 3 kwietnia 2011 | dodano:03.04.2011Kategoria Samotne, Opony Kenda Kwest, Od 50 km do 100 km
Km:75.79Km teren:0.00 Czas:02:58km/h:25.55
Pr. maks.:38.62Temperatura:17.0 Rower:Giant Yukon
Miałem plan przejechać około 90 km. Trasa miała po wschodniej, północnej i zachodniej stronie Wisznic. Wyszło inaczej.
Do Jabłonia jechało się średnio. Ustawiałem siodełko, bo coś było nie tak. Po około 14 km skręciłem i zaczęło się. Wiatr w plecy, mały ruch więc jazda slalomem z dużą prędkością. Slalomem, bo straszne dziury, na szczęście do Dawidów, a nawet dalej nie widziałem żadnego samochodu. W Dawidach dalej nie naprawili drogi i wielkie przełomy są zasypane białym piaskiem. Zwiększyło mi to trochę poziom adrenaliny gdy z prędkością ponad 30 km/h pędziłem przez sypki piasek. Dalej już było trochę więcej aut, ale droga też się polepszyła. Nagle wyrwało mi słuchawki z uszu i wkręciły się w tylne koło. Przez kilka minut nad nimi siedziałem, ale udało się rozwiązać. Nawet się nie uszkodziły. Pojechałem dalej. W Rudnie skręciłem w prawo i mijając sklep (centrum spotkań tamtejszej młodzieży) pojechałem w stronę drogi 63. Jadąc alejką drzew zatrzymałem się, aby zrobić jakieś zdjęcie.
Alejka w Rudnie © loraknagard
Alejka drzew z drugiej strony © loraknagard

Gdy wyjąłem telefon zobaczyłem smsa od Szymona. Okazało się, że jedzie do Horodyszcza, więc zrezygnowałem z dalszej jazdy wg planu i pojechałem do Horodyszcza.
Znowu było pod wiatr, ale przecież jak w jedną stronę wiatr pomaga, to w drugą musi trochę przeszkadzać. Trzeba się z tym pogodzić. Skończony już jest most w Rudnie, także sobie go krótko obejrzałem. Jakoś nie zrobiłem zdjęcia, ale jeszcze będzie okazja nie raz (mam taką nadzieję). Droga słaba, no ale w Polubiczach się poprawia. Niestety musiałem tą drogę opuścić i przez wieś Polubicze dotarłem do Horodyszcza. Pojechałem do babci, ale Szymona jeszcze nie było. Poczekałem na niego i gdy trochę odsapnęliśmy pojechaliśmy do Polubicz i na drodze 63 skręciliśmy w stronę Wisznic. Po drodze znaleźliśmy lekko uszkodzony ekspander wyprawowy, więc najprawdopodobniej jakiś sakwiarz tędy jechał. Pod wiatr ciężko się jechało ale wspólnymi siłami daliśmy radę wrócić do Horodyszcza. Szymon do domu miał wrócić do samochodem. Chwilę posiedziałem i pojechałem do siebie.
Pogoda bardzo fajna. Cieplutko, wiatr też wiał, ale ciepły.
Wpisałem to do kategorii "Samotne", bo większość czasu jechałem sam.
Dzięki Szymon za kawałek wspólnej jazdy.

Trasa: Dubica- Wisznice- Horodyszcze- Jabłoń- Dawidy- Rudno- Polubicze- Horodyszcze- Polubicze- Wygoda- Horodyszcze- Wisznice- Dubica