Jak to Karol jeździ rowerem

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy loraknagard.bikestats.pl

linki

Haneczka

Wtorek, 26 kwietnia 2011 | dodano:26.04.2011Kategoria Od 50 km do 100 km, Opony Kenda Kwest, Samotne
Km:61.58Km teren:3.25 Czas:02:27km/h:25.13
Pr. maks.:37.94Temperatura:21.0 Rower:Giant Yukon
Ruszyłem sobie dzisiaj na wycieczkę. Najpierw kierunek Mosty, żeby sprawdzić co z tym psem. Już dzisiaj pracowali tam ludzie, więc wszystko ok. W Marylinie postanowiłem trochę obniżyć siodło. Chyba pomogło, bo kolana nie bolały i jakoś się lepiej jechało. W Grabówce zjechałem z drogi, żeby wjechać Grabowska Górę. Ogromne ilości śmieci. Podjechałem, zjechałem. Na slickach trochę dziwnie, bo słaba kontrola :D. Wróciłem na główną drogę. Na skrzyżowaniu w Mostach skręciłem w lewo. Wiatr się trochę zmienił i już nie wiał prosto w twarz, ale z boku, więc trochę zygzakami jechałem dalej. Kilka kilometrów przed Hanną wjechałem na bardzo fajną drogę. Gładka i przyjemna. W Hannie skręciłem do Sosnówki. Teraz wiatr w plecy więc szybka jazda. W lesie koło Romanowa zobaczyłem żmiję na ulicy. Była przejechana przez samochód, ale jeszcze się ruszała. Kończyło mi się picie i miałem zatrzymać się w Sosnówce do sklepu, ale dobrze się jechało i postanowiłem wytrzymać do domu.

Trasa: Dubica- Wisznice- Marylin- Dołholiska- Ratajewicze- Grabówka- Nowe Mosty- Mosty- Holeszów- Nowy Holeszów- Hanna- Dańce- Romanów- Sosnówka- Rozwadówka- Wisznice- Dubica