Jak to Karol jeździ rowerem

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy loraknagard.bikestats.pl

linki

Wyszło słońce

Niedziela, 8 maja 2011 | dodano:08.05.2011Kategoria Opony Kendy terenowe, Poniżej 50 km, Samotne
Km:44.75Km teren:4.20 Czas:01:45km/h:25.57
Pr. maks.:32.43Temperatura:14.0 Rower:Giant Yukon
Dzisiaj wyszło słońce. Szkoda, że dopiero teraz się zrobiło ciepło. Postanowiłem się kawałek przejechać. Skoro mam założone "terenowe" opony to przez las pojechałem do Kopytnika. Piaszczysta droga, ale mokro, więc się dobrze jechało. Kierowałem się do Łomaz, żeby kupić wodę, bo miałem mało. Zaraz za Kopytnikiem widziałem dzikie wysypisko śmieci przy samej drodze. Jakby tego było mało za nie więcej niż 50 metrów był znak "Zakaz wyrzucania śmieci do lasu".
W Łomazach zaopatrzyłem się w wodę i pojechałem w stronę Rossosza. Przez Bordziłówkę dojechałem do domu.

Trasa: Dubica- Wisznice- Zacisze- Kopytnik- Szymanowo- Łomazy- Szelest- Rossosz- Bordziłówka- Rowiny- Curyn- Wisznice- Dubica