Jak to Karol jeździ rowerem

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy loraknagard.bikestats.pl

linki

Powrót z Międzyrzeca

Sobota, 18 czerwca 2011 | dodano:18.06.2011Kategoria Opony Kendy terenowe, Poniżej 50 km, Sakwy, Samotne
Km:49.84Km teren:0.00 Czas:02:05km/h:23.92
Pr. maks.:32.15Temperatura:20.0 Rower:Giant Yukon
Dzisiaj rano miałem wrócić do domu. Wyjechałem około 8:30. Ciągle pod wiatr, bo się od wczoraj zmienił i wiał z południowego wschodu czyli najgorzej jak mógł. W miejscowości Żelizna remontują most, więc zamontowana jest sygnalizacja świetlna. Akurat kilkanaście metrów przede mną zmieniło się na czerwone, więc złamałem prawo. Przed Komarówką zatrzymał mnie samochód, z którego wysiadła kobieta szukająca drogi do Kolembród. Wskazałem jej odpowiedni kierunek i pojechałem dalej. W Komarówce zatrzymałem się po picie, bo z wczorajszego dnia zostało mi niewiele. Dziwnie kupuje mi się w tym "Groszku". Jakoś nie potrafiłem się ogarnąć i wybrać czegoś odpowiedniego.
Dalej spokojnie doturlałem się do domu.

Trasa: Międzyrzec Podlaski- Zahajki- Drelów- Kolonia Drelów- Kwasówka- Żelizna- Przegaliny Duże- Żulinki- Komarówka Podlaska- Wiski- Brzozowy Kąt- Polubicze- Dubica