Jak to Karol jeździ rowerem

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy loraknagard.bikestats.pl

linki

Spacerek

Środa, 4 kwietnia 2012 | dodano:04.04.2012Kategoria Poniżej 50 km, W grupie, Z Katarzynką
Km:26.48Km teren:2.00 Czas:01:36km/h:16.55
Pr. maks.:32.18Temperatura:20.0 Rower:Giant Yukon
Katarzyna zaproponowała spacer rowerowy z powodu pięknej pogody. Przebrałem się i pojechałem do Horodyszcza. Spotkaliśmy się przy Horodyszczu, dalej skierowaliśmy się do Łyniewa i przez pola przejechaliśmy do Dołholiski, gdzie wyjechaliśmy koło szkoły. W Łyniewie spotkaliśmy Erwina. Wracając do Horodyszcza wstąpiliśmy na cmentarz. Kiedy odprowadziłem Kaśkę do domu, to wziąłem od niej bluzę, bo zanosiło się na deszcz. No i tak właśnie było... Zaczęło padać jak tylko ruszyłem do domu. Przemokłem całkowicie. Pierwszy wiosenny deszcz można uznać za zaliczony :)
Pogoda była bardzo wiosenna :)

"Kaśkowy" dystanst to około 13 km
Trasa: Dubica- Wisznice- Horodyszcze- Łyniew- Dołholiska- Marylin- Łyniew- Horodyszcze- Wisznice- Dubica